Derde dag Dubai

1 februari 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Goed geslapen, helaas gaat het met Dionne nog steeds niet goed. Dus met z'n vijven gaan ontbijten om half 10. Daarna besloten dat Arjen bij Dionne blijft om naar een dokter te gaan. Wij met z'n vieren naar het strand gegaan. Heerlijk op de bedjes gelegen en gezwommen in de zee. Dionne om half 2 bij de dokter geweest, niet echt duidelijk wat er is, dus thuis maar gelijk verder onderzoeken. Arjen einde middag toch nog een uurtje bij ons op strand geweest en Dionne op de kamer gebleven. 5 uur werd het frisser, dus terug naar appartementen gelopen. Douchen en om 7 uur de deur uit om hapje te eten. Dionne wel geprobeerd om mee te gaan, maar bij het restaurant ging het weer niet lekker. Zij alleen weer terug gegaan. Wij met z'n vijven weer bij de Mexicaan (in Pier 7) gegeten, met uitzicht op de haven. Arjen na het eten ook gelijk terug gegaan en wij nog even de Mall in. Om 22.00 uur gingen de winkels dicht, dus langs de haven terug gelopen. Naar onze appartementen voor laatste nachtje Dubai