Eerste dag Dubai

30 januari 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Om Kwart over 5 geland in Dubai met 22*C. Stuk met de bus naar de terminal, kwart voor 6 daar, eerst plasstop en dan door de douane. Was vrij druk, koffers opgehaald en naar een taxi op zoek. Gelukkig hadden we nu een grote taxi voor met z'n zessen en alle koffers.Naar het hotel La Verda Suites and Villas, vriendelijk ontvangen. Ingecheckt en in de receptie kregen we gelijk flesjes water en even gewacht tot alles was geregeld. De appartementen waren nog niet klaar, we waren ook beetje vroeg, 8 uur! De winterjassen en koffers konden zolang weggezet worden, wel even slippers eruit gehaald.Gelijk gevraagd hoe we naar het strand moeten lopen.Is redelijk dichtbij, de brug over en dan stuk naar links dan zijn we op The Walk. Eerst een stuk over strand gelopen en toen een restaurant opgezocht om te ontbijten. Bij La Postreria lekker ontbijt op en toen nog even rondgelopen op The Walk. Terug naar het hotel om te kijken of er al een appartement klaar is. Die van de meiden is klaar. Dus nu kunnen we alvast luchtige kleding aan gaan trekken. Vrij snel daarna zijn onze appartementen ook klaar, dus allemaal even snel installeren en dan handdoek mee en naar het strand. Weer de pittige wandeling over de brug, temperatuur was ook al wat opgelopen. Op het strand bedden gehuurd voor 25 euro per bed, schrokken wel van de prijs, maar ja je bent in Dubai ;-)! Zo nu konden we heerlijk gaan liggen en genieten. Tot half 5 op strand gebleven en toen teruggelopen. Allemaal douchen en klaargemaakt om naar Dubai Marina Mall te gaan, was op loopafstand. Daar werd Dionne niet lekker, dus Arjen haar teruggebracht (was gelukkig dichtbij). Wij een restaurant uitgezocht bij Pier 7. Het werd de Mexicaan. Toen Arjen terug was, daar een tafel buiten uitgekozen met uitzicht op de Marina. Lekker gegeten en daarna terug naar onze appartementen voor onze eerste nacht in Dubai. Was weer een lange dag geweest!

1. Marianne:
    30 januari 2017
    Nog heel veel plezier de laatse dagen. Heb genoten van de mooie foto's en je verslagen.
  2. Linda:
    30 januari 2017
    Dat is een betere temperatuur !!!
  3. Opa Dick.:
    30 januari 2017
    Genoten van je reis verslag en foto's.
    Goede reis veder en slaap lekker.
  4. Astrid:
    Nog even lekker opwarmen
  5. Renee De Kreek:
    30 januari 2017
    Het zit er bijna op maar wat een belevenis! Veel werk gemaakt van het reisverslag en de foto's. Bedankt hoor
  6. Dinie Baarendse:
    31 januari 2017
    Wat een geweldige reis, leuk dat we mee mochten kijken ! Mooie foto's !! Veel plezier nog !!