Laatste dag van de reis "Schip dopen in Japan"

2 februari 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Goedemorgen, weer lekker geslapen en klaar om naar huis te gaan! Nou ja bijna, eerst nog alles in de koffers zien te krijgen en dan nog een keer heerlijk ontbijten. Na het ontbijt nog een uurtje naar het zwembad. Dionne was er al, gaat gelukkig iets beter. Nog even de laatste zonnestraaltjes meepikken. 11 uur allemaal de laatste spullen inpakken. Half 12 met 2 taxi's naar het vliegveld, terminal 3. Inchecken en door de douane met het treintje mee naar gate A2. Om half 3 moeten we instappen, dus nog ander half uur tijd om te shoppen en de laatste dirhams op te maken. Kwart over 3 zit iedereen en om 15.40 uur gaan we weg van de gate. Door de enorme drukte gaan we uiteindelijk 16.05 uur de lucht in met de A380. In de lucht beginnen we met iets te drinken en een knabbel. Om half 6 krijgen we de maaltijd geserveerd, keuze uit vis of kip. Na de maaltijd tijd voor films, muziek en beetje slapen. 19.00 uur (Nederlandse tijd, 3 uur terug) worden de dekentjes en de rommel opgehaald, klaar maken voor de landing. Om 19.55 uur staan we met 10 graden weer op Nederlandse bodem. Door de douane, koffers ophalen en met de bus naar het parkeer terrein. Gelukkig alle 2 de auto's starten en we konden nu naar Zuidland rijden. Om half 11 uiteindelijk thuis in Zuidland,nog een lekker bakkie koffie met elkaar als afsluiting van deze fantastische reis!!!

Tot Ziens!  さようなら Sayōnara

1. Marianne:
    3 februari 2017
    Ik heb genoten van jullie belevenissen. Het zal wel weer even aanpassen zijn hier in de kou. Nogmaals bedankt en tot ziens.
  2. Lenneke:
    3 februari 2017
    Het was bijzonder om deze reis zo met jullie mee te maken. Thanx.