Tweede dag Dubai

31 januari 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vandaag weer vroeg wakker, toch weer last van die 5 uur tijdverschil met Japan. Om kwart voor 6 hoorde ik de Moskee al galmen. Om half 10 met z'n vijven gaan ontbijten (Dionne niet lekker). Daarna wij bij het zwembad gebleven (Arjen alleen naar strand). Dionne heel even mee geweest, maar ging toch niet goed, dus weer naar bed gegaan. Half 2 was de zon weg bij zwembad, dus toch maar naar strand gaan lopen. Dionne nog steeds op bed gebleven. Bij Arjen nog even op strand gezeten tot half 5. Terug naar appartementen, douchen en klaarmaken om naar de Dubai Mall te gaan. Onze pechvogel kan niet mee (hier heeft ze zolang naar uitgekeken), dus wij met z'n vijven naar de metro gelopen. Zit vlakbij ons appartement, kaartjes gekocht. En een aantal haltes met de drukke metro mee. Bij halte Dubai Mall uitgestapt, hier moesten we een kolere eind lopen om in de Mall te komen. Dit was niet normaal, opa telde wel 10 lopende banden door de vele lange gangen . Eindelijk in de Mall kijk je je ogen uit, wat een shops! Eerst naar buiten gelopen naar de Burj Khalifa. Daar een tijdje de hooooge toren bewonderd met lichtshow erop en gewacht tot om half 8 de fonteinen show begon. Geweldig. Daarna terug naar binnen en bij California pizza lekker gegeten, pizza en pasta.Na het eten was Arjen het zat en is alleen teruggegaan. Wij met z'n vieren de Mall rondgelopen, gekeken bij de ijsbaan en bij het aquarium en natuurlijk de vele shops! Rond 11 uur terug lopen naar de metro, weer die eindeloze gangen door. In de metro was het nu stuk rustiger. Bij de halte bij ons hotel uitgestapt en uitgeput bij onze appartementen om 12 uur aangekomen. Heerlijk slapen!